dinsdag 12 augustus 2014

Aftellen

Met Sinterklaas krijgen wij traditiegetrouw een Adventkalender van oma. Vroeger moesten mijn zusje en ik die delen: ik mocht op de even dagen het hokje openmaken, zij op de oneven. Tegenwoordig krijgen we allebei een eigen, wat wel praktisch is aangezien we zo'n 125 kilometer bij elkaar vandaan wonen. En daarbij mogen we ze nu delen met onze geliefdes.
Mijn zusje houdt van aftellen. Hoewel ze op 23 juni jarig is, begon ze het liefst in januari al met het afstrepen van het aantal nachtjes tot De Grote Dag. Ook een traditie: dat ik een verjaardags-aftel-kalender voor haar maak (die op 1 juni begint, je moet niet overdrijven).

Aftellen tot mijn verjaardag heb ik, voor zover ik me kan herinneren, nooit erg serieus gedaan. Tot andere dingen ook niet. Tot nu. Eerst was het in weken. Vanaf vandaag mag het in nachtjes, vind ik. Nog twintig!



Labels:

2 reacties:

Op 12 augustus 2014 om 15:08 , Anonymous Nikki zei...

Spannend! Alles al ingepakt? ;)

 
Op 12 augustus 2014 om 15:14 , Blogger Marieke zei...

Haha, neeeee dat heeft nog niet zoveel zin, we gaan straks eerst heel wat weken klussen!
(en het is maar dertig meter verder, dus ik vraag me sowieso af hoeveel ik netjes ga inpakken...)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage