dinsdag 1 juli 2014

Op schema

Om aan het eind van het jaar daadwerkelijk te kunnen kijken of ik me aan mijn voornemens heb gehouden en mijn doelen heb behaald, plaatste ik op 1 januari mijn lijstje goede voornemens.
We zitten inmiddels op de helft, een mooi moment om te kijken of ik wel op schema lig.

Behaald:
  • Een grotemensenhuis kopen: YEAH! Op 1 september krijgen we de sleutel!!
  • Zelf loempia's maken: op 4 januari al gedaan, een succes.
    Wel wil ik ook nog springrolls maken van rijstpapier.
  • Een echte halve marathon lopen: op 27 april in Enschede volbracht (in 2.03.34)
Op schema: 
  • Minimaal 520 kilometer rennen: inmiddels staat de teller op 351.3
Ongeveer op schema:
  • Drie artikelen schrijven: het zijn er nu wel anderhalf-bijna-twee, maar de tijd vliegt...
  • Minstens vier soorten brood bakken: kwarkbroodjes, bananenbrood en 'saai bruin brood', maar dit kan veel beter.
Niet mee bezig: 
  • Accepteren dat ik 30 word. Als je daar niet mee bezig bent, gaat het misschien wel vanzelf?
Dit kan pas na 1 september, want nieuw huis:
  • Een kippenhok timmeren: dat wordt waarschijnlijk pas volgend voorjaar.
  • Op tijd boerenkool planten: moet lukken! 

Al met al geen slechte score.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage