vrijdag 20 juni 2014

Sokken

Wat ik niet snap: dat mensen open schoenen aan doen, en er dan halve sokken bij aantrekken. Ik probeer steeds stiekeme spionagefoto's te maken maar dat mislukt tot op heden. Ik denk echter dat eenieder zich er wel een voorstelling van kan maken: een ballerina waar nog een randje van zo'n 'onzichtbaar' sokje in te zien is, sneakers met lage sportsokken onder een rokje, peeptoe's waar een in sok gehulde grote teen uitpuilt.

Op zich moet iedereen dat zelf weten, en vind ik het ook nogal onvriendelijk om mensen te beoordelen op hun kleding- of sokkeuze. Hoewel ik mijn best doe er niet al te slonzig bij te lopen, zijn mijn outfits vaak immers ook niet al te modieus of opvallend. Negen van de tien keer tref je me in een simpel jurkje met basic laarzen. Meestal blauw of grijs, en als het koud is doe ik er een vestje bij. Maar als ik mijn laarzen uittrek komt me daar toch wat tevoorschijn! Mijn sokken zijn vrijwel dagelijks fantastisch. Ik heb zo'n 25 paar, met de vrolijkste kleuren en lolligste printjes. Van herfstig oranje, met eikeltjes en paddenstoelen, tot zomers blauwe met flamingo's. Het is eigenlijk jammer dat ze altijd zo verstopt zitten.

Dus hier mijn boodschap aan de mensheid: als je dan toch zo graag je sokken wilt laten zien, doe dan in elk geval leuke aan.



0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage