maandag 4 augustus 2014

Rimpels

Dus ik stond daar in de Etos rustig wat potjes crème te vergelijken. De clearasil-fase heb ik ruimschoots achter me gelaten, maar ik bekeek wel opties voor probleemzones en vette tienerhuidjes. Daar was de mevrouw die er verstand van heeft het niet mee eens.
"Mevrouw" zei ze tegen mij, waarschijnlijk om een signaal af te geven "mag ik vragen hoe oud je bent" - die 'je' was dan weer om dat te compenseren denk ik. Mijn antwoord "negenentwintig" leidde tot een reprimande: "Het is héél raadzaam om vanaf je zesentwintigste anti-rimpel-crème te gebruiken. De aftakeling van je huid wordt dan ingezet". Haar strenge blik werkte: ik zwichtte voor een potje 'anti-age'.
Ik smeer het inmiddels al een week. Geen rimpel te bekennen.
Wel twee pukkels.


2 reacties:

Op 8 augustus 2014 om 20:55 , Anonymous Anoniem zei...

Oei, vanaf je 26e al?! Ik zou haar advies lekker negeren en voor de PCLE-fluïde van Biotherm gaan. Helpt tegen alles, dus vast ook tegen rimpels en/of pukkels.

 
Op 11 augustus 2014 om 09:18 , Blogger Marieke zei...

Dank voor de tip, ga ik zoeken!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage