maandag 26 mei 2014

Koolrabi

Koolrabi is niet mijn vriend. Elke keer als we er een aantreffen in ons groentepakket verstop ik 'm achterin de groentebak. Een week of drie later kan ik die beschimmelde klont dan met een mengeling van schuldgevoel en opluchting in de groenbak gooien. We hebben het heus geprobeerd. In de pastasaus. In verschillende salades. In een ovenschotel. Allemaal niet echt een succes.

Afgelopen vrijdag hadden we er weer een. En vond ik het tijd voor een nieuwe poging. Met sinaasappel, mango, banaan en aardbeien ging 'ie de blender in. Zaterdagochtend gaf ik mijn lief een groot glas sap. "Wat zit hierin? Het smaakt een beetje... raar..." Na mijn bekentenis verklaarde hij me voor gek. En concludeerde: zoals met alles dat we tot nu toe hebben geprobeerd, zou het zonder koolrabi toch lekkerder zijn geweest.

jammer dat het nog zo veel is

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage