woensdag 1 januari 2014

Goede voornemens

Omdat het opschrijven een goede stok achter de spreekwoordelijke deur is. En ook omdat ik anders over 365 dagen echt niet meer weet wat ik eigenlijk van plan was dit jaar, en daarom nooit kan zeggen of ik mijn voornemens wel heb waargemaakt. Dus dit jaar: een lijstje. Om ze op te slaan, terug te kunnen lezen en mezelf te dwingen er alles aan te doen ze te halen.

Wat mij betreft heb ik aan het eind van 2014:
  • een grotemensenhuis gekocht
  • geaccepteerd dat ik 30 word (en aan het eind van het jaar: ben) (dit houdt in: dat ik als iemand mijn leeftijd vraag op neutrale toon antwoord geef en niet verontschuldigend)
  • minimaal 520 kilometer gerend (gemiddeld 10 per week red ik in winter- en zomerstop met gemak maar tijdens het voetbalseizoen lang niet altijd)
  • zelf loempia's gemaakt
  • een echte halve marathon gelopen
  • drie artikelen geschreven
  • op tijd boerenkool geplant
  • minstens vier soorten brood gebakken
  • een kippenhok getimmerd
Vandaag doe ik hier in het geheel niks aan, dus het moet allemaal in de volgende 364 dagen gebeuren.
Ik heb er zin in.





0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage